Mail Komplet útočí. E-mail marketing na Slovensku čakajú zmeny
Je na čase sa do toho poriadne oprieť. Na slovenskom trhu už nejaký čas pôsobíme, ale doteraz nebol tento trh našou prioritou číslo jedna. Skrátka sme ho nestíhali. To sa teraz ale zmení. Bude nás vidieť aj počuť. Zaujíma vás, ako vyzerá frontálny, marketigovo/obchodný útok pre získanie trhového podielu? Sledujte nás. Budeme o tom písať aj prednášať.
Mail Komplet doteraz pôsobil primárne v Českej republike. Hoci sme našich slovenských zákazníkov v oblasti e-mail marketingu samozrejme obsluhovali, nemali sme pre nich také zázemie, ako pre tých českých. Na Slovensku nám chýbali dostupní ľudia a podpora. Chýbala slovenská firma. K dispozícii nebola slovenská kancelária ani telefónna linka. Texty a materiály boli dostupné iba v češtine alebo angličtine a chýbalo veľa ďalších vecí. Užívateľská skúsenosť preto nebola taká, akú by si naši slovneskí zákazníci zaslúžili.
Ale to sa teraz mení. Každý deň makáme na tom, aby sa veci na Slovensku hýbali k lepšiemu. Niektoré texty síce ešte nájdete v češtine, ale to len preto, aby ste ich mali čo najskôr k dispozícii. Postupne budeme všetko prekladať alebo písať rovno v slovenčine. Navyše budeme publikovať prípadové štúdie a skúsenosti lokálnych firiem. A tiež analýzy vytvorené na základe slovenských dát. Plánujeme rozhovory, školenia, konferencie a ďalšie akcie o e-mail marketingu a on-line podnikaní.
Ak to mám zhrnúť do jednej vety: Plánujeme na Slovensku vytvoriť kompletný e-mail marketingový servis – či už po informačnej stránke, alebo z hľadiska dodávky kvalitných nástrojov.
Dúfam, že sa postupne s vami, kto práve čítate tento blog, raz osobne stretnem a dúfam, že sa nám spolu podarí posunúť e-mail marketing na Slovensku vpred. Ak máte chuť porozprávať sa o e-mail marketingu, na niečo sa opýtať alebo sa niečo o ňom dozvedieť, napíšte mi na LinkedIn.
Těším sa na vás!
Jan Pukovec
Výkonný riaditeľ Mail Komplet
P.S.: Na LinkedIn mi napíšte aj v prípade, že vás práve teraz nenapadá žiadna konkrétna otázka, ale zaujíma vás on-line marketingové dianie. Možno neskôr príde moment, kedy sa nám spoločné prepojenie zíde. Nezabudnite tiež sledovať tento blog, nech vám neunikne žiadny z on-line marketingových trikov, ktoré môžete použiť vo svojej firme na získanie nových zákazníkov a objednávok.
Zdieľajte tento článok:
PÁČI SA VÁM TENTO ČLÁNOK?
Prihláste sa k odberu našich newsletterov a dostávajte aktuálne novinky a články.