Nepremeškajte žiadnu e-mail marketingovú novinku. Sledujte Boldem blog.

Prejsť na blog

Blog o on-line marketingu a podnikaní na internete

Import kontaktov a práca s databázou krok 2

Import kontaktov a práca s databázou krok 2

31. 05. 2021

Mať dobre roztriedené a zoradené kontakty je dôležitý pilier dobrého e-mailového marketingu. Tento článok vám stručne a jasne vysvetlí, akým spôsobom je najlepšie na Mail Komplet nahrávať dáta.

Prečo e-mail marketing?

Prečo e-mail marketing?

31. 05. 2021

E-mail, skvelý komunikačný nástroj, bez ktorého by sme si dnešný svet nedokázali ani predstaviť. Len sa zamyslite nad tým, koľko e-mailov denne dostávate a na koľko e-mailov denne odpoviete. Komunikácia je v dnešnej dobe oveľa jednoduchšia a rýchlejšia. A čo potom taký e-mail marketing?

Wexbo doplnok

Wexbo doplnok

30. 04. 2021

Používate e-shopové riešenie Wexbo? S Mail kompletom môžete vďaka nášmu doplnku automaticky synchronizovať zoznam kontaktov a vyťažiť tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

Ako napísať pútavý predmet e-mailu, ktorý osloví Vašich zákazníkov?

Ako napísať pútavý predmet e-mailu, ktorý osloví Vašich zákazníkov?

23. 04. 2021

Predmet e-mailu je kľúčový! V mnohých prípadoch rozhoduje práve oných pár úvodných slov o tom, či ho príjemca otvorí alebo e-mail zostane nedotknutý.

Trendy v e-mail marketingu 2021

Trendy v e-mail marketingu 2021

21. 04. 2021

Prečítajte si, ktoré témy budú tento rok e-mailingu vládnuť. Pripíšete si určite bonusové body, keď o nich budete vedieť.

Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

19. 09. 2018

Jestli váháte, tak jste tu správně. V dnešním článku mám pro vás přichystány zajímavé tipy a informace, které vám přiblíží svět úspěšného copywritingu.

Mail Komplet útočí. E-mail marketing na Slovensku čakajú zmeny.

Mail Komplet útočí. E-mail marketing na Slovensku čakajú zmeny.

15. 05. 2017

Je na čase sa do toho poriadne oprieť. Na slovenskom trhu už nejaký čas pôsobíme, ale doteraz nebol tento trh našou prioritou číslo jedna. Skrátka sme ho nestíhali. To sa teraz ale zmení. Bude nás vidieť aj počuť. Zaujíma vás, ako vyzerá frontálny, marketigovo/obchodný útok pre získanie trhového podielu? Sledujte nás. Budeme o tom písať aj prednášať.

Naspät
hore